jah gringoooooooooo

Tjenatjabbatjafanhelloyowazzupeeeeyhajhellå!
Alltså. Jag hade jättesvårt att somna igår?! Sen när fan har jag fått nå sömnproblem? 
Har inte haft det på aslänge.
Men mja, somnade då tillslut efter någon timma. Men har inte fått många timmars sömn.
Är dock pigg och jävlig,
har vräkt i mig nå koffeintabletter och ett par kilo kaffe så det kan ju ha någonting med det å göra! Höhö.
Börjar 10 idag, egentligen 8.20, tänkte faktiskt vara med på idrotten.
Men visade sig att vi hade skrillor och jag har inga skrillor i närheten för tillfället och de blev bara så gormigt,
så får ta tag i idrotten nästa vecka istället!
Nu ska jag fortsätta skråla framför datorn till en massa låtar och sen försöka dra mig vidare mot dyschen!

Hej-rå.
Haha, hitta ett par några år gamla bilder på datorn hos mamma.
Beskriver mitt humör ganska bra för tillfället...
en bild kan inte prata men den säger med än miljarder ord...?
Martin Jondo – Jah Gringo (Single Version)
The Big Pink – Dominos
Immortal Technique – Peruvian Cocaine
Diddy - Dirty Money – Coming Home
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0