middle finger in the air if you don't really care.

Borttaget inlägg.
Står fortfarande för det som stod, men känns onödigt att folk som inte har med saken att göra ska behöva läsa det. Sen vet jag ju inte ens om personen i fråga har läst det eller känner sig utpekad så.
Bara onödigt att det ska stå kvar då. Sen är jag ju inte ute efter att bråka, det gör jag inte med personen,
och det vill jag inte heller, så det är jag inte precis ute efter även om det kanske lät så.
Men låt oss bara gå skilda vägar, utan att behöva gräla som småbarn.
Sköt du ditt liv och lämna mig utanför.
Och gör snälla inte bort dig en gång till, för då kan det hända att det brister för mig.
Du har kommit lindrigt undan, var glad för det och visa uppskattning genom att försöka rätta till dina fel, istället för att upprepa dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0