shooting stars are made for those who believe that they were chosen to receive the gift of hope.

Shululu!
Idag har dagen so far gått ut på att vara i skolan och jobba på.
Planen var även att skriva ett matteprov som jag inte har gjort,
men det innebar att jag var tvungen att ta igen 68 sidor i matteboken igår,
- vilket var helt jävla omöjligt!
Såå Nisse lät mig dra ut på det ytterligare nån dag. Han är gullig han!

Nu har jag slutat i alla fall så sitter hemma hos mamma och fördriver tid framför dumburken i väntan på att pappa ska sluta jobba så vi kan fara hemåt boyn.
Ajaaa, ska jag gå och äta lite hårdbrödsmörgås nu (äter det hela tiden, sjukt gorre!).
Hörs HEJ!



Kommentarer
Postat av: Robert

68sidor är sjukt mycket! Hoppas det var enorma styckeindelningar och stora bilder på varje sida. Men hoppas att de går bra iaf :)



Vad ska du hitta på ikväll?

2011-02-17 @ 15:48:24
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0