tell the world i'm coming home

Shoooooo!
Fan vilket toppenhumör jag har varit på idag alltså. Och jag är inte ironisk!
Känner mig tjockt duktig, jag har både varit på alla lektioner OCH jobbat stenhårt.
Forsätter jag såhär så borde de ju inte finnas kvar någon risk att måsta gå om... igen.. eeeheeh.
Nu kan mor & far vara stolt, det förtjänar dom nog att få vara för omväxlingsskull! Haha.
Känner mig galet rastlös och jag tycker inte om att vara själv!!!
Tror det var därför jag inte kunde somna igår... hömhöm.
Jaja, jag har ju faktiskt inget vettigt att säga överhuvudtaget så jag vet faktiskt inte varför jag slösar upp min dyrbara tid på att uppdatera bloggen när jag ändå bara skriver för att skriva. Jag är så onödig.

Så nä, nu ska jag sluta gå lös på tangenterna och göra något nyttigt istället.
Stoppa in en snus under läppen & gå ner i köket och öppna kylen ungefär.
Då hörs vi med andra ord så att säga!
So long, auf wiedersehen, farewell, hasta la vista, adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0