what about love..

Heeeej!
Drar väl en sån här update om vad som har hänt sen sist.
→ Mamma fyllde år i lördags, och Josse fyllde 20 år i söndags. ♥ Så i lördags var vi i stan och fikade och firade dom lite, sen hade Josse nå partaj på pokerklubben på kvällen.
Jag och Jimmy for först till Danne på förfest innan vi drog vidare till pokerklubben.
 Vi drog dock där ifrån ganska tidigt,
for hem till Svartlå och chillade resten av kvällen!


→ I söndags var det tänkt att jag skulle in till stan och förlänga mitt hår, men hårförlängningskärringen hörde aldrig av sig så nä de blev inte av den här gången heller.... (är i ett extremt behov av nytt hår, har inge kvar!!)
Nååväl, kring 6-7 kom Dennis, Macke, Anna, Erik, Petter och Elin till Svartlå och gratta Josse.
Sen for dom också hem efter någon timmas spårande, haha :)
Jonakim & Jimmy kom förbi på kvällen, såg big brother osvosv.
Jocke for till Harads sen och körde hit Viktor.
Så vi tog de bara lugnt här hemma resten av kvällen och mådde gotttt.

→ Imorse åkte vi in till stan med halv 10 bussen. Jag blev sjuk. Spydde å grejer, men kände mig som ändå inte sjuk för mådde som bra efteråt. Så tänkte ändå fara på skolan, men förstod sen att det var en dålig idé.
Så försökte med andra ord bara krya på mig under dagen.. blev dock aldrig bättre?
Har mått riktigt dåligt ikväll faktiskt.. (mått illa och känt mig sjuk dessutom)
Nu är vi hemma i Svartlå i alla fall, har planer på att gå och lägga mig nu jag,
så är jag förhoppningsvis frisk imorgon.. kan fan inte vara hemma nå från skolan.. har dessutom en EVK.. hm..

Jajaaaa, godnattish´

Mellony – Dissa Ipred - Pirate Edit
Lloyd Banks – Start It Up - Explicit Version
Fort Minor (Featuring Styles Of Beyond) – Remember The Name
Crazy Town – Butterfly
Baby Bash – Suga Suga
Raekwon – The Game Of Rock
Daltone – Framför Er
Stor – Shooo (feat. Danjah)
Mange Myt – Fakebook


Kommentarer
Postat av: Robert

Hoppas du mår bättre idag :)

Jag ska ut och fotografera lite, ska du hitta på nåt kul? :P

2011-02-22 @ 06:37:05
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Anonym

Krya på dig. I like u a lot

2011-03-04 @ 00:28:22
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0