bra dag! :)

Helå!
Idag har det faktiskt varit en ganska bra dag!
Var ute på bygg idag på skolan och byggde & grejer.
Sen for jag till Step In och tränade, stötte på Mats & Danne där,
så då hängde jag med dom vid maskinerna! Haha var ju mycket roligare då :)
Sen när jag hade varit där i typ 1½ timma så for jag hemåt med Josse & pappa.

Har städat rummet hela kvällen så nu är det fint :) saknas bara soffan så blir de perfa!
Sen har jag pluggat jättemycket matte, är helt stolt över mig själv! Är inte ofta sånt händer....
Har ju matteprov imorgon, vilket egentligen är totalt onödigt att jag gör eftersom jag kommer faila,
kommer aldrig kunna plugga ikapp allt jag har missat så..
Nåååväl, nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Ska försöka med & träna på morgonen imorgon :)
Hörshay!


en biff & en stek! (haha)

"Facebook"

Rick Ross – I'm Only Human
Rick Ross – Usual Suspects
50 Cent – Window Shopper
Ison & Fille – Stationen (Single Version) [feat. Stor & Aleks]
Lil Wayne – Gonorrhea - Explicit Version
Matisyahu – On Nature
Ison & Fille – För Alla Dom
B.o.B – Ghost In The Machine
Raw-Flava Productions – Pulp Fiction - Instrumental in style of 2PAC productions
Vinnie Paz – Keep Movin' On Feat. Shara Worden
Masspike Miles – "We Made It" Ft. Rick Ross & Smoke Bulga
Classified – Breaking Up
Black Label Society – In This River

En par låtar. Gamla som nya som jättegamla, enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0