It’s the rise of the rebel, story of an MC

Finally fredag. Gör det någon speciell stor skillnad för mig egentligen? Ne.
Har ju då varit sjuk hela veckan, så allt jag har gjort är att titta film och suttit fastklistrad framför facebook.
Fan vilken onödig sida, egentligen.
Så vad ska jag göra idag då? För det första ska jag väl hem och kirra klart i mitt rum,
rev ut hela rummet igår när jag höll på att städa å grejor, möblerar om åde.
Sen vettefan, är ju fortfarande lite risig så blir nog inte ut på nå partaj i alla fall.

Min mobil håller på att knasa sig. Eller nä, inte fånen, utan SIM-kortet.
"SIM inaktivt". Kul.
Så då är jag telefonlös, fyllde dessutom på mobilfan igår.
Jaja, nu ska jag lägga mig i badkaret och försöka på det där med att dränka sig själv.
Okej, skoja ba (för dom som inte förstod det). Hejdå!

7L & Esoteric – Rise Of The Rebel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0