once you go fat, you never go back

Hoho nu är jag strandsatt i Svartlå, då är det som det ska. ?
De har blivit pluggande ikväll med ritläsning som vi har prov i.. 
Hojja, detta kommer inte gå bra känner jag. Har känt mig så risig och seg i skallen så jag tror inte jag har fått in nånting av det jag har läst? Och ögonlocken är fyllda med 1000kg sand. Somnade faktiskt en svängom...

Menmen, har precis laddat upp med en kopp choklad så jag får lite energi.
Tjockt gott är det (okej, VAR det. den är slut.)
Jag är så.... brutal! Gjorde värsta avancerat, hade dessutom slut oboy så fick koka ihop med cacao och sen när jag slevat ihop själva chokladen så gjorde jag vanilj-grädde och sen ploppa jag i några marshmallows och värmde på och toppade med grädden.
Jag är gjord för att bli fet, det passar mig! Höhö.
Nåjah, imorgon är det nyttigt som gäller så... Dö socker, !
Peace ooooout.



Hahaha, humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0