street wars

Ingen skola idag. Åååh.
Är ju frisk nu å grejer, men den där satans huvudvärken är ju omöjlig att leva med!
Hade ont som fan igår när jag gick och la mig, gick ganska segt och somna också,
och vaknade upp med samma jävla huvudvärk som bara blev värre också.
Så de var bara gå och lägga sig när jag kom in till stan.
Så nä, ingen skola idag. Missade provet med andra ord,
men de är nog lugnt, får göra det imorgon istället.
Jaja, huvudvärken har släppt någorlunda nu i alla fall,
nu har jag bara lite huvudvärk som jag brukar, men det kan jag leva med!

Hm nåväl.
Blir att fara mot byn på en timma och sen sitta där och mögla resten av kvällen.
pz ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0