trääääääääna träääääna trääääna

Blev aldrig att träna på morgonen eftersom jag lyckades somna ganska sent igår, hehe.
Så somnade en svängom när jag kom in till stan,
sen steg jag upp och chillade på tills jag for på skolan klockan 12.
Hade matteprov och jag kunde ingenting!
Men Nisse är så gullig och förstående,
så vi kom överrens om att jag ska få göra provet någon annan gång istället :)
Sen var svenskan inställd så de blev att fara hem efter matten.

Har hunnit med å träffa Gutte en snabbis och sen har jag bara tagit det lugnt.
Nu ska jag och Gabbi iväg på steppan och träna! Duktiga jag! Haha.
Hörs!

Jag har varit ganska sne idag, buhu,
skönt att ta ut lite ilska på maskinerna... döda..... hehe

Kommentarer
Postat av: Gabriella

loveu2 <3



snyggisss, vad duktiga vi var idag!

2011-01-27 @ 22:25:29
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0