Everybody need to take time to reflect, take time to put things in prospect. Soon as you realize, you start to regret.

Heeej.
I fredags drog jag och Elin mot Svartlå, var social med pappa & Elle en schväng.
Sen drog vi till Degen och surra med han & Stefan, och sen bar det iväg till Joel på feeest.
Var inte där så länge dock, skulle upp tidigt och grejer så var väl hemma kring 1.
lördag var de ju då Haradsdan, var där redan klockan 11 och jobbade typ. Drog dock hem kring 2, gjorde mig i ordning och sen hämtade Elin upp mig lite senare.
Var fest hos Bea & Jk först, sen drog vi till Joääl, och sen vidare mot campingen och sen när jag hade blivit alldeles för spårig for jag hem. Hehe.
Råkade hälla i mig lite för mycket alkohol, hade bara ätit 4 bullens pilsnerkorvar på hela dagen, plus att jag kör med lchf, så var väl lite fööör lättpåverkad. Nåja, ingen skada skedd mer än att många delar av kvällen är lite svart.

Sov heeeeela förbannade jävla söndagen, aldrig mått så dåligt. Eller ja, var till stugan en sväng på morgonen, men resten av dagen sov jag. For in till stan på kvällen, nötte dator, sov.
Och idag har de varit jobb, har nog världens roligaste jobb haha. Inte ett dugg jobbigt att ta sig dit och har då verkligen en par roliga jobbarkompisar så dagarna går foort!

Nåååja. Mobilen pajjade idag, så blir att dra iväg på stan imorgon och köpa en Iphone 4 tror jag det blir. Hade tänkt vänta tills Iphone 5 kom ut men det lär ju dröja så.
Jaja, that's it så puss och smäll på käften, dra helvete heeej!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0