anything that's worth havin' is sure enough worth fighting for

För en gångs skull har jag varit en hel helg i stan!
Spenderade kvällen igår med Gabbi, Martin & John hemma hos Gabbi :)
Skönt att vara med mina fina och bara ta det lugnt.
Sov hos Gabbi i natt också, min fina Gabbi. ♥

Sen när jag vaknade så hade Gabbi kilat iväg på jobbet redan,
så jag for hem till mamma ganska direkt.
Livet är lite upp & ner för henne just nu, så har varit med henne hela dagen,
vi har varit ut på en timmas promenad med Disa (hunden), och pratat om livets motgångar.
Sen har vi bara tagit det lugnt resten av dagen.
Nu är middagen klar så nu ska jag gå och käka!
Får se om jag blir kvar i stan i natt igen eller om jag far hem ikväll.


Härligt att vara ute på promenad i solen!!

Kommentarer
Postat av: gabibibi

<3

2011-03-16 @ 08:24:42
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0