helgens bravader...

Tänkte bara langa upp ett inlägg om vad jag gjorde för trevligt i helgen.
I fredags var det överraskningsfest för Dennis som fyllde 20,
när vi hade varit där ett tag så for jag och Elin till Svartlå på andra festligheter.
Dock var vi båda nykter och festen spårade och vi hade hemlängtan,
så vi for hem och käka mackor, surrade med pappa & somnade till en film :) Hehe.

På lördagen for vi till stugan och Viktor joinade också!
Var sjukligt bra väder så det var riktigt skönt att vara ute.
Sen spenderade jag resten av kvällen med Viktor & Elin,
for in till stan till Elin och såg en film, och somnade.

Så det blev med andra ord en skön helg,
det är tur att jag har Elin som delar samma intressen som mig (dissa alkohol & ta de lugnt istället!), höhö ;)
(åh elin!)

Nåväl, nu ska jag bege mig mot klinten,
hela klassen, BP10, ska dit och köra skoter och slagga i klinten över natten.
Det blir väl kul om bara ryggen från helvete kan vara lite snäll mot mig!
Hejpa.



Kommentarer
Postat av: gabibibi

aj love u toooo <3

kan vi åka skoter den hääär helgen då??? pussssssssssss

2011-03-23 @ 01:39:30
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0