I'm kicked off this earth, with no one to hold. It's getting cold and my chest hurts.

Fa-an vad jag hatar att vara sjuk, speciellt den här sjukan.
Är så seg och bara sjukt trött hela tiden, har ont i hela kroppen, migrän mer eller mindre,
seg och jävligt, jättejobbigt att röra på mig.
Så jag har bestämt mig för att skippa stödmatten idag och bara vila lite nu på morgonen.
Börjar klockan 12, har 2 lektioner och sen slutar jag. Så det är ju skönt!
Sitter och klurar på mitt personliga brev, det är fan inte det lättaste alltså..
Men det löser sig nog!
Ska fortsätta skriva på det nu, så vi hörs!

you can love me or not
but either way i've got to wake up to face another day tomorrow morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0