the show must go on

Det sägs ju att man blir deppig & mår dåligt på hösten, när det blir mörkt och jävligt.
Det sägs även att det har visat sig att det är på våren folk mår som värst.
Tänk vad årstider kan påverka folk egentligen..
Utan att vi vet om det själv.

Sitter och fightas med minnen & det som varit.
Ber ångestklumpen lite snällt dra åt helvete och lämna mig i fred.
Men den verkar trivas ganska bra hos mig.

Jag vill träna eller gå ut och gå eller helst av allt springa som en galning genom byn,
men jag vet inte riktigt varför min rygg har så mycket emot mig att den tvingar mig sitta still..
Har försökt diskutera lite med den men den är jävligt envis!
Igår fick jag inte ens röra mig lite grann, den där ryggen har alldeles för mycket makt över mig.
Maktgalen jävel.

Nu ska jag skratta lite åt mig själv och ge mig en smäll på käften,
innan jag går över till nästa process, kämpa mig upp från sängen och försöka röra på mig.
Förhoppningsvis ger mr. Rygg med sig under dagen.

Önskar er alla en bra dag!
Hej på er.

P.S. Queen – The Show Must Go On, är den mäktigaste låten genom tiderna, mest troligt! .D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0