same shit

Hallå där!
Jag vet att jag suger på att uppdatera här ibland (när jag säger ibland menar jag i princip alltid..)
Men va tusan, nog vet jag ingen blir drabbad för det inte!
Hur som helst, vad har hänt på senaste då?
Förra veckan (eller var det förr-förra?) så var de ju lov, jag och Jimmy spenderade några dagar i stan och var hundvakt å grejer.
Sen i veckan har Viktor bosatt sig här en par dagar, Nille kom också för nån dag sen!
Dom for dock hem igår i alla fall, tror jag? Haha jag är fan helt senil...
Mjaaja. De har ju varit kul i alla fall :)  tråkigare nu att måsta vara själv, jag är ju van att alltid ha nån inneboende!
Hur som helst så åkte jag på en magsjuka igår morse, så de var ju inte riktigt lika kul.....
Och nu är jag helt dödssjuk känns det som. Huuuvaligen!
Jaja.. nu ska jag gå in till Josses rum och se lite OC.
Hejpa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0