sköter me klässen

Nu var de roliga över!
Har haft riktigt jävla roligt borta i klinten med min överdrivet spåriga klass, haha.
Kom dit kring halv 11 på morgonen, så jag & nå pack drog iväg och körde lite,
for till brandtornskojan, hem en sväng osv.
Sen blev det finmiddag; grillad entrecôte & potatisgratäng, wohow!
Efter det blev det bada lite bastu med pojkarna +matilda & pekka.
Resten av kvällen hängde jag och en massa diverse pojkar i vårat rum och gormade på.
Var ute en sväng och satt ute vid elden och hade sjukt roligt,
satt ute och lyssnade på roliga historier och spårade utav bara fan.
Skrattade så mycket så jag fick ont i magen, haha!

Övriga händelser under natten då det spårade ur en aning;
Direkt jag råkade lämna min säng så var den upptagen när jag kom tillbaka, av 1 eller 2 människor. Simon somnade även i den under kvällens gång!
Pontus låg i min säng när jag skulle lägga mig i bäcksvart mörker, utan att jag visste om det. Fan vad rädd jag blev, haha!
Nelson kom och knackade på dörren och sa att han var tvungen att prata med mig, och när jag kommer ut står alla killar och sjunger "ja må du leva" (?!). 
• Ponuts & Nelson tröck in mig i duschen och sprutade ner mig med en massa vatten.
Pontus & Nelson tyckte det var så kul, så dom gjorde det igen. Den här gången medans Per filmade och alla står och kollar på/hjälper till.

Och andra diverse grejer!
Haha, ja de var riktigt spårat men jag skrattade mer än vad jag var tyst i alla fall!

Steg upp tidigt idag, städade alla rummen, åt frulle, grilla korv och sen for alla hemåt kring 11-12 tiden.
Kortfattat, det blev en lyckad skoterutflykt :) Ser fram emot nästa redan! Höhö, höhö.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0