sömnropleem

Hej, mitt namn är Elina och jag är antisömnoman!
Nä nu ska jag sluta svamla, men alltså. Jag har drabbats av sömnproblem dom senaste nätterna!
Vad är det som händer? Det är ju emot mina principer, eller nåt.
Jag som i vanliga fall, oftast i alla fall, inte alls har några problem med sömnen,
men den senaste tiden har de blivit allt vanligare att jag inte kan somna på nätterna.
Åh!
Jaja,  sitter och klurar på ett personligt brev som ska in till försäkringskassan, uti sjukdomen min.
Det är fan inte så lätt som det låter, ska få med allt, precis allt och även lite utöver allt.
Så det lär ju bli ett par hundra sidor, känns det som. Nåja, jag har ju i alla fall börjat med det!

Ikväll har jag varit på Harads revyn, haha det är så roligt.. Jag fick mig ett gott skratt i alla fall!
Sen har jag varit och tränat också idag efter skolan, och även igår! Fett duktig är jag.
Ska även upp och träna imorgon på morgonen också (hur ska jag orka utan sömn?).
I'm on fire!
Det konstiga är att när jag går och lägger mig så får jag en extrem oro i kroppen och blir hejvild direkt jag börjar somna in bara liiiite och även innan det, är helt extrem, och det är ju hur jobbigt som helst, världens jävla kackerlackemyrkryp och nå slags ångest liknande monster som härjar i mig, men direkt jag stiger upp och gör något annat, allt annat förutom sova, så försvinner det på en gång, what's up with that?
Jaja, har legat och läst bok ett tag, tänkte ge de där sovandet ett försök till nu.
Så godnatt och sov gott på er, sussilull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0