storstaaaaaaan

Hello jag är fast in the city!

Ja, det är sant. Igår for jag in till stan för att stanna en natt pga att jag hade lovat att umgås med Gabbi, Lovan & Martin. & de var ju minst sagt trevligt att träffa dom, träffas ju inte ofta alls längre tyvärr!
Dom åt nån sen middag i alla fall men de stod jag över, sen surrade vi på lite allmänt om livet osv :)
Jag spenderade även natten hos Gäbby :)
Hon for iväg och jobbade i morse kring 10 men jag låg kvar och sov till Ullis kom och väckte mig där kring 12. 
Så var social med hon & Jonathan innan jag for hem till mamsen :)
Chillade på allmänt med en bok ute i solen med mamma & mormor.
Sen resten av dagen har jag och Josse suttit bredvid varandra med varsin dator och spårat på till max! Haha.
Får se vad resten av kvällen går ut på,  ska försöka plugga lite eller nå, (fan vad party jag är!!).
Tjaråå!

Kommentarer
Postat av: Millah

Vackra kvinna

2011-03-12 @ 18:44:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: gabibibi

fan vad snyggggg du ä´

2011-03-16 @ 08:26:01
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0