we have been fighting too long to give up now

Oooj vad trött jag är och aaaj vad ont jag har i min stackers, elaka rygg!
Har varit iväg och jobbat nån timma ikväll, åh vad överdrivet glad jag är över jobb!
Trots att det kanske inte var det roligaste,
och trots att jag knappt kunde cykla hem efteråt för att jag hade så ont i ryggen,
men jag är verkligt sjukt glad över att ha fått jobba, så länge som jag har sökt extrajobb!
Haha ja de behövs inte mycket för att få mig glad.. :)
Nu ska jag i alla fall hoppa i säng och sova så jag orkar med skolan imorgon.
Natti..
Dagens låt,
har spelat den hela dagen.
Har verkligen lyckats fastna för den bara sådär!
Först nu jag inser hur bra den ääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0