det är hit man kommer när man kommer hem!

Tjapppaa!!
I torsdags spenderade jag hela dagen hos först min sjukgymnast
sen vårdcentralen och sist men inte minst akuten!
Dom misstänkte diskbråck så fick göra en datatomografi men det hade jag minsann inte vad dom kunde se.
Så min rygg lever fortfarande rövare och jag vet inte riktigt vad problemet är eller hur länge det ska hålla på så här..
Nååja, på torsdagkvällen drog vi ut och grillade korv och marshmallows vid älven och hade de gööttt!

Samma sak gällde igår, fredag med andra ord.
Fast först var jag och Elin en sväng till Harads och surrade med Virror tralala. Nåja,
Drog iväg till samma ställe, lyssnade på musik från bilen, grillade och spårade.
Såå jäkla mysigt. Och skönt för mig att göra nånting som bara har legat hemma hela veckan!
Sen när vi drog hem efter någon timma kom Viktor, Jonakim och Pau och hälsade på..
Dom var här ett tag sen drog dom,
sen ringde Virror upp och frågade om jag skulle me till Degen på en kopp kaffe,
så jag joinade dom en sväng.
Sen drog jag hem, låg och surrade med Elin och sen somnade vi :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men i eftermiddag så ska jag i alla fall leka med Jonakim! :)
Hörs och heeeej! (Slänger upp en par bilder nu för att piffa upp inlägget liiite!).





me like me like me like!



bara för att, passar in på dom senaste dagarna, wiho.
Ace of Base - Life Is A Flower!
We live in a free world, I whistle down the wind
Carry on smiling and the world will smile with you
Life is a flower, so precious in your hand
Carry on smiling and the world will smile with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0