Even the best fall down sometimes - but I will rise!

Jag är inte butter. Hehe.
Nä det var en liten lögn, men vafan, det är ju svårt att inte vara det.
Vad ska man säga, life's a bitch and then you die?
Har inte mycket att berätta, men jag vill skriva lite.. bloggen och facebook är det enda sociala jag har just nu, haha.
Vill inte visa mig bland folk eller vara kring folk när jag är så här, nope.
Träffade dock Elin en sväng idag, surrade och käka glass med henne,
men det är en annan sak, det är ju faktiskt Elin!
En blandning av hon och glass gjorde min dag bättre :)

Hade nationellaprov idag, men tar mig ju fan inte till skolan!
Dessutom kändes det inte sådär jätteeeelockande att gå omkring i skolan när jag går som en 73 årig gammal kärring med ryggskott, jag skäms ju faktiskt..
Nåväl, jag ska inte deppa ihop helt för det här..
  • "Even the best fall down sometimes - but I will rise!"
Nu ska jag sluta dumskriva för jag skriver ändå ingenting intressant och när jag tänker efter har jag faktiskt ingen aning om vad jag har skrivit. Haha! Aaaaja, nu ska jag överväga om jag orkar gå och se skräckis med syrran & co..
Hörs å syns..

Helt sjukt vad påverkad hela jag blir av att ha så här..
se bara dom mörka ringarna under ögonen.. huvva.

Var lite kul när Elin ringde,
hon märkte direkt att jag hade ont bara genom hur jag pratade, haha! =)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Men tack så jättemkt vad glad jag blir! :)

2011-05-12 @ 08:37:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0