Film tips, 10/10 toasters!!!!

Tänkte filmtipsa lite..
Jag älskar ju dansfilmer helt jävla sinnessjukt mycket,
alltså såna som Step Up åde, inte nå balett eller så!
Såg Step Up 3 igår, och fuck shit oh my god vad grym den var!!
Såååå.. slänger upp några trailers, så ni som inte har sett filmerna,
tanka hem på en gång!

Step Up 1, Trailer.
Step Up första filmen, Final Dance.
(Kolla inte på detta videoklipp ifall du inte har sett filmen och inte vill se någon scen från den innan du sett hela)

Step Up 2: The Streets, Trailer.
Step Up 2: The Street, Final Dance.
(Kolla inte på detta videoklipp ifall du inte har sett filmen och inte vill se någon scen från den innan du sett hela)

Step Up 3 (Step Up 3D), Trailer.
Step Up 3 (Step Up 3D), Final Dance.
(Kolla inte på detta videoklipp ifall du inte har sett filmen och inte vill se någon scen från den innan du sett hela)

Honey, Trailer.
Honey, Final Dance.
(Kolla inte på detta videoklipp ifall du inte har sett filmen och inte vill se någon scen från den innan du sett hela)

Jaa.. där har ni några riktigt bra dansfilmer.
Åh, får gåshud när jag ser klippen på alla Final Dance..
En vacker dag ska jag också lära mig dansa så där!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på i helgen?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett par valfria färgade linser + linsvätska!

klicka här för att läsa mer: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-fargade-linser.html#comment

2011-05-27 @ 16:00:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0