hold ya head up high

Jag är så less på att måsta knapra starka tabletter för att kunna göra något.
Nu har jag dessvärre inga starka tabletter förtillfället,
vilket gjorde att jag knappt kunde sova nånting i natt,
plus att jag inte tog mig till skolan idag, mamma ringde och sjukanmälde mig.
I'm in too much paaain!!
Nä de är fan inte roligt det här, jag är inte ens arg som jag brukar vara,
inte ledsen eller sur. Jag är ingenting. Jag är nog för van.
Nä nu fick jag för ont i axlarna och ländryggen av allt skrivande så nu ska jag typ.. lägga mig eller nånting.
Får försöka se postivt på det hela helt enkelt.
Jag lever ju i alla fall!

Efter regn kommer solsken..
Förhoppningsvis blir det inte sämre.
Accept it, deal with it, live with it.

You said you're just one in the crowd
But your laughter is way to loud
You fill the darkest room with light

Life is complicated too
But you know just what to do
The light you give is not in you

Hold your head up high and this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark where no one can see your tears
But hold your head up high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0