patience

Heeeej mina vänner!
Nu har jag allt varit dålig på att uppdatera, men i veckan har jag sovit nonstop och med andra ord inte haft tid!
De där är ganska sant faktiskt, sov i princip hela onsdagen +natten +morgonen efter till 11,
helt insane?!
Hur som haver, igår åkte jag hemåt Svartlå med Jossi,
var en sväng till Harads med Anna & Ahmed, sen drog vi till stugan och drack kaffe med farföräldrarna och sen drog vi till Harads och hämta upp Viktor, sen till Svartlå och efter nån timma skjutsa vi tillbaka Viktor igen. :)
Nåveeel, efter de titta jag film med resten av folken en liten sväng,
men gick & la mig sen.

Och idag dåå,  sjukt pigg är jag. Trots att jag bara sovit cirkus 3-4 timmar inatt?
Jag är märklig jag!
Hur som helst, har varit till Sunderbyn med mor & far och träffa min älskade Magnus! (Min läkare!)
Pratade på om lite allt möjligt och kollade lite grejor så blev där ett tag.
Men nu är jag hemma i alla fall, skolan börjar tolv så jag har lång tid på mig att ba ta de lugnt innan jag måste draa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0