ghetto ghetto love

Tjenna!
Vad har hänt på senaste då? I lördags drog jag iväg på fest hos Jimmypojken.
Var inte så många folk och jag var nykter men jag trivdes ändå!
Var lite bättre i ryggen med tanke på att jag hade fått i mig nå starkare värktabletter,
men blev lite värre framåt natten så Jonakim skjutsa hem mig,
han joinade mig och såg film fast han somnade dock.
Viktor kom också förbi där nån gång och surrade ett tag.

I söndags hade jag bajsont i ryggen och var helt slut så jag låg och sov i princip hela söndagen.
Fett nice yao, not.
Och den här veckan har jag varit hemma som vanligt. Börjar bli gaaanska less.
For dock iväg på skolan idag och gjorde ett nationellt roligt prov i matematiiiik. Som gick åt helvete!
Men whatever. Lennart surrade lite med mig och tyckte allmänt synd om mig och meddelade som plåster på såren att jag möjligtvis måste gå om ett år, YEEEY!  Fast han och Micke ska försöka göra så jag slipper. ♥
För alltså.. måste jag gå om ett år pga min jävla fitt sjukdom en gång till så hoppar jag fan av skolan och tar livet av mig.
Så tack men nej tack!

Nåja, nu ska jag plugga arslet av mig och tvinga ryggen att bli bra.
Halv 2 blir det att fara till sjukgymnasten, nu jävlar ska han få knäcka till ryggen så de sjunger om det!
HÖRSHEJ!

du & jag gubben!

Kid Ink - La La La


Karl Wolf Ft. Kardinal Offishall - Ghetto Love


Lil Wayne Ft P Diddy, Ludacris - Feel The Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0