tonight, let's enjoy life.

Tjaaa!
Ja fyfan, den här veckan kommer inte bli rolig.
Kommer dö i läxor.. Hojja!
Aja, har pratat med både matteläraren och engelskaläraren och ser ut som om jag kommer klara mig,
eller engelskan kommer jag klara och matten kaaanske...
Nåja, den som lever får se.
På tal om bananer så kunde jag fan inte somna igår, låg vaken hela natten!
Hade så förbannat ont i ryggen så det kan ju ha nånting med det saken å göra.
Hur som helst så har jag varit askalaspigg hela dagen,
men när jag kom hem från skolan så PANG, blev jag helt dödstrött!
Jaja. Nu ska jag gå och ta en powernap tror jag. Sen ska jag plugga!!!! Go me!!
Ses åde.

Jag saknar mitt hår..... Åh, snälla ge mig en halvmiljon så jag får köpa in lite löshår?
Eller typ... gör så att min hår börjar växa sjukt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0