when i die, fuck it - i'm going to hell. 'cause i'm a piece of shit, it aint hard to fucking tell.

Tjobre.
En liten vad-har-hänt-dom-senaste-dagarna-uppdate;
Fredags for jag hem till Svartlå, Arne & Johan kom förbi för lite partaj med fadern och mig då.
Viktor, Jonakim, Paulina & Rebecca kom och hälsade på också under kvällen :)
Nåja, blev en trevlig kväll och sen la jag mig och kunde sova tack vare alkoholen! (Behövdes!)

Lördags fyllde Urban 40 år så de blev en förjävla trevlig fest i trångfors som bestod av en massa tårta, tipsrunda, allsång och annat diverse. Var faktiskt en jäkla bra fest :)
Sen framåt natten drog jag in till stan till Simon av någon anledning,
for på nån slags efterfest hos John där Pontus, Hannes & Viktor var. Åså nå fler, men dom tyckte jag inte om vidare värst mycket så dom behöver vi inte ens dra upp!
Nåja, blev en kul kväll och det behövde jag!

Sen.. i söndags och måndags har det inte hänt mycket. No sleep i alla fall, som vanligt nowadays.
Pain.Pain.Pain.Pain.Pain.
0 timmar inatt, f*cking love iiiit. Nåja, känner mig dock piggare än vanligt.
Ska dra till shell och köpa två islatte, fast min egen specialare, kickass, home made Iiiicelatte!!
okej kanske inte. Fick förslaget av han i kassan, hehe.
Btw, nu har jag fet jävla lååång helt!!! Grymt skönt, älska livet. Goodbye!

FTW.



Nas ft Dmx & Mc Ren - Life is what you make it


Lupe Fiasco ft Az - City of Gods



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0