naturdiet

Såg att jag hade fått en kommentar i det här inlägget som jag inte har sett förens nu.
Och nu är det såhär, att jag valde att börja köra lchf, men ångrade mig redan samma dag.
Så köpte naturdiet shake, och började lite med det,
fast sen gick ju det åt skogen.
Men jag ska faktiskt börja om med det igen, någon gång snart!
Kanske börjar redan imorgon?
Ska hur som helst försöka ta mig till Step In imorgon,
man måste ju börja någonstans :-)

Btw, så är jag typ magsjuk. Eller jag var det i natt i alla fall.
Har inte kommit upp någonting idag,
men har inte heller fått i mig någonting,
förutom 1 varma koppen och en halv banan.
Men imorgon skiter jag i om jag mår illa eller inte,
ska ändå ta mig till skolan!
Är bara så jobbigt för man orkar ju inte göra någonting när man inte får i sig någonting..
Fast hjälpte dock lite att trycka i sig 2 matskedar av mammas dunder-vitamin-grej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0